Partnerskab med kunden
Et godt gennemført salg er et møde, hvor der efterfølgende er to vindere. Nemlig en sælger, der siger: Det var en god ordre, jeg fik. Og en kunde, der siger: Det var godt, han kom, for jeg er blevet klar over noget, som jeg ikke vidste før. Man kan tale om fælles skæbne, om at køber og sælger har en fælles interesse i en god handel. Men partnerskabet med kunden kommer ikke af sig selv. Det handler meget om at etablere relationer til kunden. Stærke relationer, der bygger på tillid og ærlighed.
Udvikling af det strategiske samarbejde med kunderne, hvor det optimale er et forhold, hvor kunden og dig er ligeværdige partnere:
Lektionen i overblik
I Lektionen i overblik får du et godt overblik over lektionens forskellige elementer. Her kan du også se, hvor i bogen Nøglen til det gode salg du kan finde de artikler, som er relevante for lektionen. Hav bogen ved siden af dig, når du arbejder her på e-læringen. Det er bedre at læse i bogen end på skærmen her.
Du kan bruge lektionens elementer i lige præcis den rækkefølge, du selv ønsker det. Men hvis du vil klare dig godt i testene, så skal du også læse i bogen.
God fornøjelse med lektionen!