Quiz Summary
0 of 21 Spørgsmål completed
Spørgsmål:
Information
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Resultat
Resultat
0 of 21 Spørgsmål besvaret korrekt
Din prøvetid:
Tiden er gået
Du fik 0 ud af 0 point, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Kategorier
- Ikke kategoriseret 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- Aktuelle
- Review
- Besvaret
- Rigtig
- Forkert
-
Spørgsmål 1 of 21
1. Spørgsmål
Enten kan man skrive eller også kan man ikke!
RigtigForkert -
Spørgsmål 2 of 21
2. Spørgsmål
I Nøglen til det gode salg finder du en ordliste over forslag til alternative ordvalg. Hvad er formålet med at bruge disse ord?
RigtigForkert -
Spørgsmål 3 of 21
3. Spørgsmål
Du-appel er meget vigtig i al kommunikation. Hvordan lyder sætningen ” Vi tilbyder”, hvis den bliver skrevet med du-appel?
RigtigForkert -
Spørgsmål 4 of 21
4. Spørgsmål
Et salgsbrev skal laves rigtigt første gang ellers ryger det direkte i papirkurven. Hvor lang tid har et salgsbrev til skabe Attention hos modtageren?
RigtigForkert -
Spørgsmål 5 of 21
5. Spørgsmål
I Nøglen til det gode salg er der 6 grundregler for god kommunikation. Hvordan lyder regel nr. 1?
RigtigForkert -
Spørgsmål 6 of 21
6. Spørgsmål
Du må aldrig slutte et tilbud af med:
RigtigForkert -
Spørgsmål 7 of 21
7. Spørgsmål
Hvordan vil du afslutte et salgsbrev?
RigtigForkert -
Spørgsmål 8 of 21
8. Spørgsmål
Hvad er det primære formål med det første salgsbrev til en potentiel kunde?
RigtigForkert -
Spørgsmål 9 of 21
9. Spørgsmål
Hvad vil der med stor sandsynlighed ske, hvis et salgsbrev er skrevet med lange sætninger med stor informationsmængde?
RigtigForkert -
Spørgsmål 10 of 21
10. Spørgsmål
Hvilket punkt bør en tjekliste indeholde, så du som sælger kan være sikker på, at brevet passer til kunden?
RigtigForkert -
Spørgsmål 11 of 21
11. Spørgsmål
Hvordan kan du gøre dit skriftsprog mere levende?
RigtigForkert -
Spørgsmål 12 of 21
12. Spørgsmål
Når et skriftligt tilbud skal afsluttes, hvilke af følgende sætninger er så bedst?
RigtigForkert -
Spørgsmål 13 of 21
13. Spørgsmål
Når der er blevet indgået en aftale, hvornår skal kunden så modtage en ordrebekræftelse?
RigtigForkert -
Spørgsmål 14 of 21
14. Spørgsmål
Når du skal booke et møde med en kunde, kan du erstatte telefonen med?
RigtigForkert -
Spørgsmål 15 of 21
15. Spørgsmål
Hvilke af følgende er sproglige kommunikationsbarrierer?
RigtigForkert -
Spørgsmål 16 of 21
16. Spørgsmål
Når det gælder kommunikation, handler det om …
RigtigForkert -
Spørgsmål 17 of 21
17. Spørgsmål
Det er vigtigt, at du sørger for at målrette budskabet til modtagerens forudsætninger.
RigtigForkert -
Spørgsmål 18 of 21
18. Spørgsmål
Er det at være positiv en del af at kunne formulere et godt budskab?
RigtigForkert -
Spørgsmål 19 of 21
19. Spørgsmål
Et mødereferat skal entydigt besvare disse spørgsmål:
RigtigForkert -
Spørgsmål 20 of 21
20. Spørgsmål
Hvad er næste skridt efter at have afsluttet dit første møde med en kunde?
RigtigForkert -
Spørgsmål 21 of 21
21. Spørgsmål
Det er som sælger godt at bruge ordene “vi” og “vores” over for kunden, da dette signalerer, at du værdsætter kunden og gerne vil yde en stor indsats for samarbejdet?
RigtigForkert