Quiz Summary
0 of 26 Spørgsmål completed
Spørgsmål:
Information
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Resultat
Resultat
0 of 26 Spørgsmål besvaret korrekt
Din prøvetid:
Tiden er gået
Du fik 0 ud af 0 point, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Kategorier
- Ikke kategoriseret 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- Aktuelle
- Review
- Besvaret
- Rigtig
- Forkert
-
Spørgsmål 1 of 26
1. Spørgsmål
Den gode sælger må konstant være på udkig efter nye kunder. Der sker nemlig en naturlig udskiftning af kundemassen hvert år. Hvor stor er den udskiftning?
RigtigForkert -
Spørgsmål 2 of 26
2. Spørgsmål
Hvad betyder det at “kvalificere” sine kundeemner?
RigtigForkert -
Spørgsmål 3 of 26
3. Spørgsmål
Hører grundig læsning af tidsskrifter og aviser med til Emnefremfindingen?
RigtigForkert -
Spørgsmål 4 of 26
4. Spørgsmål
Hvor mange salgsbreve bør man have ude ad gangen for at kunne lave en ordentlig opfølgning?
RigtigForkert -
Spørgsmål 5 of 26
5. Spørgsmål
Hvorfor er salgsbrevets overskrift så vigtig?
RigtigForkert -
Spørgsmål 6 of 26
6. Spørgsmål
Hvornår skal man følge op på sine salgsbreve?
RigtigForkert -
Spørgsmål 7 of 26
7. Spørgsmål
Når man bruger SIGT-metoden handler det bl.a. om at give fordele til kunden. Men hvilke fordele?
RigtigForkert -
Spørgsmål 8 of 26
8. Spørgsmål
Hvorfor er det en god idé at benytte metaforer i salgsbrevet?
RigtigForkert -
Spørgsmål 9 of 26
9. Spørgsmål
Når du skal kontakte et kvalificeret kundeemne, er det vigtigt at du i første omgang gør dig klart…
RigtigForkert -
Spørgsmål 10 of 26
10. Spørgsmål
Hvordan skal du bearbejde de kundeemner, der er relevante for dig og din virksomhed?
RigtigForkert -
Spørgsmål 11 of 26
11. Spørgsmål
Hvad er det primære formål med det første salgsbrev til en potentiel kunde?
RigtigForkert -
Spørgsmål 12 of 26
12. Spørgsmål
Hvad vil der med stor sandsynlighed ske, hvis et salgsbrev er skrevet med lange sætninger med stor informationsmængde?
RigtigForkert -
Spørgsmål 13 of 26
13. Spørgsmål
Aktivt salg betyder…
RigtigForkert -
Spørgsmål 14 of 26
14. Spørgsmål
Hvordan vil du afslutte et salgsbrev?
RigtigForkert -
Spørgsmål 15 of 26
15. Spørgsmål
Hvad foretager du dig, efter du har udsendt et salgsbrev?
RigtigForkert -
Spørgsmål 16 of 26
16. Spørgsmål
Er stemmen vigtigere end kropssproget, når du taler i telefon med en kunde?
RigtigForkert -
Spørgsmål 17 of 26
17. Spørgsmål
Når man bruger SIGT-metoden til at følge op over telefonen handler det bl.a. om at give fordele til kunden. Men hvilke fordele?
RigtigForkert -
Spørgsmål 18 of 26
18. Spørgsmål
Hvad er det sværeste ved SIGT-metoden?
RigtigForkert -
Spørgsmål 19 of 26
19. Spørgsmål
SIGT-metodens første trin er at skabe opmærksomhed. I Nøglen til det gode salg finder du et helt konkret bud på en effektiv åbningssætning. Hvordan lyder den?
RigtigForkert -
Spørgsmål 20 of 26
20. Spørgsmål
Så er mødeaftalen kommet i hus. Hvad gør du nu?
RigtigForkert -
Spørgsmål 21 of 26
21. Spørgsmål
Vil det være klogt af dig at fremsende et forslag til en agenda for kundemødet?
RigtigForkert -
Spørgsmål 22 of 26
22. Spørgsmål
Hvordan forholder du dig ved en opsøgende telefonopringning for at det skal forløbe så succesfuldt som muligt?
RigtigForkert -
Spørgsmål 23 of 26
23. Spørgsmål
Har et smil stor betydning, når man taler i telefon med en kunde?
RigtigForkert -
Spørgsmål 24 of 26
24. Spørgsmål
I videoklippet ”brug energi på de rigtige kunder” inddeler Jens Ladegaard kunderne i tre forskellige kundetyper – hvilke?
RigtigForkert -
Spørgsmål 25 of 26
25. Spørgsmål
I videoklippet ”Brug energi på de rigtige kunder” siger Jens Ladegaard ”Jeres bedste kunder er…”
RigtigForkert -
Spørgsmål 26 of 26
26. Spørgsmål
I videoklippet ”SIGT – sælg aftalen gennem telefonen” taler Jens Ladegaard om, at du skal stoppe salget – hvad går det ud på?
RigtigForkert