Test 10: Indvendinger
For at bestå denne prøve skal du have mindst 75% korrekte svar. Hvis du ikke består prøven, må du vente 2 minutter, før du kan forsøge at bestå prøven igen.
Quiz Summary
0 of 24 Spørgsmål completed
Spørgsmål:
Information
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Resultat
Resultat
0 of 24 Spørgsmål besvaret korrekt
Din prøvetid:
Tiden er gået
Du fik 0 ud af 0 point, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Kategorier
- Ikke kategoriseret 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- Aktuelle
- Review
- Besvaret
- Rigtig
- Forkert
-
Spørgsmål 1 of 24
1. Spørgsmål
I et af videoklippene sammenligner Jens Ladegaard indvendingsbehandlingen med at…
RigtigForkert -
Spørgsmål 2 of 24
2. Spørgsmål
Bør man undgå indvendinger fra kunden i salgssamtalen?
RigtigForkert -
Spørgsmål 3 of 24
3. Spørgsmål
Hvorfor kommer kunden med indvendinger?
RigtigForkert -
Spørgsmål 4 of 24
4. Spørgsmål
Når kunden kommer med en indvending er det helt naturligt at spørge “Hvorfor”. Men er det også det rigtige at gøre?
RigtigForkert -
Spørgsmål 5 of 24
5. Spørgsmål
Hvad sker der hvis man diskuterer med kunden?
RigtigForkert -
Spørgsmål 6 of 24
6. Spørgsmål
Jens Ladegaard bruger i et videoklip en mønt til at fremføre en bestemt pointe om indvendinger. Hvilken?
RigtigForkert -
Spørgsmål 7 of 24
7. Spørgsmål
Prisen er straffen! Hvordan præsenterer man prisen på den bedste måde?
RigtigForkert -
Spørgsmål 8 of 24
8. Spørgsmål
Når det handler om pris-indvendinger er det klogt, at afbryde kundens talestrøm og føre samtalen ind på et andet spor.
RigtigForkert -
Spørgsmål 9 of 24
9. Spørgsmål
Hvad svarer du, hvis kunden spørger om rabat?
RigtigForkert -
Spørgsmål 10 of 24
10. Spørgsmål
En god indvendingsteknik er:
RigtigForkert -
Spørgsmål 11 of 24
11. Spørgsmål
Hvilken sætning kan du med fordel bruge til at reagere på kundens indvendinger?
RigtigForkert -
Spørgsmål 12 of 24
12. Spørgsmål
Hvordan forholder du dig til indvendinger?
RigtigForkert -
Spørgsmål 13 of 24
13. Spørgsmål
Med hvilken formulering kan du imødekomme kundens indvendinger?
RigtigForkert -
Spørgsmål 14 of 24
14. Spørgsmål
Hvad er prisen?
RigtigForkert -
Spørgsmål 15 of 24
15. Spørgsmål
Hvordan kan du svare, hvis kunden spørger om et afslag i prisen?
RigtigForkert -
Spørgsmål 16 of 24
16. Spørgsmål
Hvad er indvendinger et udtryk for?
RigtigForkert -
Spørgsmål 17 of 24
17. Spørgsmål
Når kunden vil tænke over et tilbud, er det vigtigt, at du stiller spørgsmålet “hvorfor vil du tænke over det?” På den måde viser du kunden, at du er interesseret.
RigtigForkert -
Spørgsmål 18 of 24
18. Spørgsmål
Du står i en situation, hvor kunden mener, at jeres produkt er for dyrt. Hvad siger du for at komme videre i samtalen?
RigtigForkert -
Spørgsmål 19 of 24
19. Spørgsmål
Når du skal nævne prisen over for kunden, er det vigtigt at holde en kort pause, efter du har fortalt prisen. På den måde kan du nå at opfange kundens reaktion.
RigtigForkert -
Spørgsmål 20 of 24
20. Spørgsmål
I salget møder man forskellige signaler fra kunden. Hvad betyder de røde signaler?
RigtigForkert -
Spørgsmål 21 of 24
21. Spørgsmål
I salget møder man forskellige signaler fra kunden. Hvad betyder de grønne signaler?
RigtigForkert -
Spørgsmål 22 of 24
22. Spørgsmål
Hvis kunden siger ”Jeg vil tænke over det” – hvordan vil du så svare på den indvending?
RigtigForkert -
Spørgsmål 23 of 24
23. Spørgsmål
Hvordan behandler du kundens indvendinger?
RigtigForkert -
Spørgsmål 24 of 24
24. Spørgsmål
Hvad må prisen aldrig ifølge Jens Ladegaard i videoklippet ”Pak prisen ind i fordele”?
RigtigForkert
Når du er færdig med testen kan du klikke her for at komme videre