Test 14: Service
For at bestå denne prøve skal du have mindst 75% korrekte svar. Hvis du ikke består prøven, må du vente 2 minutter, før du kan forsøge at bestå prøven igen.
Quiz Summary
0 of 17 Spørgsmål completed
Spørgsmål:
Information
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Resultat
Resultat
0 of 17 Spørgsmål besvaret korrekt
Din prøvetid:
Tiden er gået
Du fik 0 ud af 0 point, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Kategorier
- Ikke kategoriseret 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- Aktuelle
- Review
- Besvaret
- Rigtig
- Forkert
-
Spørgsmål 1 of 17
1. Spørgsmål
Kundefokus er et vigtigt begreb inden for service, men betyder det
RigtigForkert -
Spørgsmål 2 of 17
2. Spørgsmål
For at sikre en øget tilfredshed blandt kunderne, skal der være en balance mellem…
RigtigForkert -
Spørgsmål 3 of 17
3. Spørgsmål
God service giver resultater og bygger på to nøgleord – hvilke?
RigtigForkert -
Spørgsmål 4 of 17
4. Spørgsmål
Hvad betyder det for din virksomhed, at service i dag er blevet et konkurrenceparameter?
RigtigForkert -
Spørgsmål 5 of 17
5. Spørgsmål
Hvilken egenskab er den vigtigste at besidde for en god servicegiver?
RigtigForkert -
Spørgsmål 6 of 17
6. Spørgsmål
God service kræver, at du har en positiv indstilling til kunden. Hvordan opnås dette?
RigtigForkert -
Spørgsmål 7 of 17
7. Spørgsmål
Hvad opnår din virksomhed ved at yde en ekstraordinær service?
RigtigForkert -
Spørgsmål 8 of 17
8. Spørgsmål
Omkostningerne ved dårlig service er store. Ca. hvor mange procent af kunderne stopper kundeforholdet pga. dårlig service?
RigtigForkert -
Spørgsmål 9 of 17
9. Spørgsmål
Den mest enkle måde at undersøge en virksomheds serviceflow på er ved Mystery Shopping, som betyder …?
RigtigForkert -
Spørgsmål 10 of 17
10. Spørgsmål
Hvad kendetegner en vinderorganisation i forhold til service?
RigtigForkert -
Spørgsmål 11 of 17
11. Spørgsmål
Du taler i telefon, idet der kommer en kunde. Hvad gør du?
RigtigForkert -
Spørgsmål 12 of 17
12. Spørgsmål
Telefonen ringer, hvad gør du?
RigtigForkert -
Spørgsmål 13 of 17
13. Spørgsmål
God service er god kommunikation
RigtigForkert -
Spørgsmål 14 of 17
14. Spørgsmål
Kvalitet er…?
RigtigForkert -
Spørgsmål 15 of 17
15. Spørgsmål
Når du skal yde god service, rådgive, vejlede eller sælge skal du altid huske…?
RigtigForkert -
Spørgsmål 16 of 17
16. Spørgsmål
Har et smil stor betydning, når man taler i telefon med en kunde?
RigtigForkert -
Spørgsmål 17 of 17
17. Spørgsmål
Hvilken type rådgivning er en vigtig del af den servicepalette, du tilbyder dine kunder?
RigtigForkert
Når du er færdig med testen kan du klikke her for at komme videre