Test 16: Partnerskab og relationer
For at bestå denne prøve skal du have mindst 75% korrekte svar. Hvis du ikke består prøven, må du vente 2 minutter, før du kan forsøge at bestå prøven igen.
Quiz Summary
0 of 16 Spørgsmål completed
Spørgsmål:
Information
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Resultat
Resultat
0 of 16 Spørgsmål besvaret korrekt
Din prøvetid:
Tiden er gået
Du fik 0 ud af 0 point, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Kategorier
- Ikke kategoriseret 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- Aktuelle
- Review
- Besvaret
- Rigtig
- Forkert
-
Spørgsmål 1 of 16
1. Spørgsmål
Når man skal skabe relationer er det vigtigt at kende de tre kundetyper. Kender du dem?
RigtigForkert -
Spørgsmål 2 of 16
2. Spørgsmål
I lektionens lydklip anbefaler Jens Ladegaard at man sorterer i sine kunder. Man kan med fordel give mange af dem et rejsepas. Hvor mange?
RigtigForkert -
Spørgsmål 3 of 16
3. Spørgsmål
Hvad er en rådgivningskunde?
RigtigForkert -
Spørgsmål 4 of 16
4. Spørgsmål
Partnerkunder udgør måske kun 5 % af en virksomheds samlede kundemængde. Men de tegner sig for en væsentligt større andel af dækningsbidraget. Hvor stor andel?
RigtigForkert -
Spørgsmål 5 of 16
5. Spørgsmål
Hvilken type salg finder man oftest på nederste trin i partnerskabsmodellen?
RigtigForkert -
Spørgsmål 6 of 16
6. Spørgsmål
I partnerskabsmodellen optræder bl.a. begrebet “Åben-bog-politik”. På hvilket trin i modellen?
RigtigForkert -
Spørgsmål 7 of 16
7. Spørgsmål
Hvad betyder “Åben-bogs-politik”?
RigtigForkert -
Spørgsmål 8 of 16
8. Spørgsmål
Der er fire vigtige elementer når der skal skabes relationer blandt mennesker. Hvilke fire er de rigtige?
RigtigForkert -
Spørgsmål 9 of 16
9. Spørgsmål
I Nøglen til det gode salg er der partnerskabsmodellen hvor første trin hedder Sælger. Hvad hedder næste trin?
RigtigForkert -
Spørgsmål 10 of 16
10. Spørgsmål
Det bedst tænkelige forhold mellem dig og din kunde er, når I…
RigtigForkert -
Spørgsmål 11 of 16
11. Spørgsmål
Du kan opbygge tillid ved…
RigtigForkert -
Spørgsmål 12 of 16
12. Spørgsmål
Hvilken form for kommunikation er et effektivt konkurrencemiddel?
RigtigForkert -
Spørgsmål 13 of 16
13. Spørgsmål
Som sælger ved du, hvor vigtigt det er at have et tillidsforhold til kunden. Hvordan reagerer du derfor, når kunden fortæller, at han ikke har modtaget sin ordre til tiden?
RigtigForkert -
Spørgsmål 14 of 16
14. Spørgsmål
Dine partnerkunder har en stor strategisk betydning for din virksomheds….
RigtigForkert -
Spørgsmål 15 of 16
15. Spørgsmål
Ifølge Jens Ladegaard er det vigtigt, at du som sælger kender dine kunder. For et optimalt samarbejde er det derfor vigtigt at sætte sig ind i følgende områder:
RigtigForkert -
Spørgsmål 16 of 16
16. Spørgsmål
Gode relationer er vigtige, eftersom de skaber resultater i form af…
RigtigForkert
Når du er færdig med testen kan du klikke her for at komme videre