Test 2: Kommunikation
For at bestå denne prøve skal du have mindst 75% korrekte svar. Hvis du ikke består prøven, må du vente 2 minutter, før du kan forsøge at bestå prøven igen.
Quiz Summary
0 of 20 Spørgsmål completed
Spørgsmål:
Information
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Resultat
Resultat
0 of 20 Spørgsmål besvaret korrekt
Din prøvetid:
Tiden er gået
Du fik 0 ud af 0 point, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Kategorier
- Ikke kategoriseret 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- Aktuelle
- Review
- Besvaret
- Rigtig
- Forkert
-
Spørgsmål 1 of 20
1. Spørgsmål
Hvad sker der, hvis din fremtoning ikke lever op til kundens forventning?
RigtigForkert -
Spørgsmål 2 of 20
2. Spørgsmål
Hvilke signaler sender du, når du gestikulerer?
RigtigForkert -
Spørgsmål 3 of 20
3. Spørgsmål
Hvilke ændringer i kundens kropssprog skal du især være opmærksom på?
RigtigForkert -
Spørgsmål 4 of 20
4. Spørgsmål
Det er som sælger godt at bruge ordene “vi” og “vores” over for kunden, da dette signalerer, at du værdsætter kunden og gerne vil yde en stor indsats for samarbejdet.
RigtigForkert -
Spørgsmål 5 of 20
5. Spørgsmål
Du-appel er meget vigtig i al kommunikation. Hvordan lyder sætningen ” Vi tilbyder”, hvis den bliver skrevet med du-appel?
RigtigForkert -
Spørgsmål 6 of 20
6. Spørgsmål
Hvordan kan du gøre dit sprog mere levende og rammende?
RigtigForkert -
Spørgsmål 7 of 20
7. Spørgsmål
Det samlede kommunikationsbudskab er 100 %. Men hvad er mest afgørende for kundens indtryk af dig som sælger?
RigtigForkert -
Spørgsmål 8 of 20
8. Spørgsmål
Sælger og køber har ikke samme billede af verden. Hvordan sikrer vi som sælgere, at vi og kunden i så høj grad som muligt kommunikerer ud fra et fælles fundament?
RigtigForkert -
Spørgsmål 9 of 20
9. Spørgsmål
Når du skal yde god service, rådgive, vejlede eller sælge skal du altid huske…?
RigtigForkert -
Spørgsmål 10 of 20
10. Spørgsmål
Det første indtryk kan nemt og altid laves om!
RigtigForkert -
Spørgsmål 11 of 20
11. Spørgsmål
Godt salg er god kommunikation
RigtigForkert -
Spørgsmål 12 of 20
12. Spørgsmål
I en kommunikationssituation hvilken af de to nedenstående svarmuligheder vejer så tungest?
RigtigForkert -
Spørgsmål 13 of 20
13. Spørgsmål
Hvor meget udgør kropssproget af de signaler, du udsender?
RigtigForkert -
Spørgsmål 14 of 20
14. Spørgsmål
Kommunikation handler ikke om at engagere sig i et andet menneske!
RigtigForkert -
Spørgsmål 15 of 20
15. Spørgsmål
Når du skal opbygge eller bevare en god relation til kunden, er det vigtigt, …?
RigtigForkert -
Spørgsmål 16 of 20
16. Spørgsmål
Hvilken af følgende er en sproglig kommunikationsbarriere?
RigtigForkert -
Spørgsmål 17 of 20
17. Spørgsmål
Er det at være positiv en del af at kunne formulere et godt budskab?
RigtigForkert -
Spørgsmål 18 of 20
18. Spørgsmål
Kropssprog er en vigtig del af kommunikation
RigtigForkert -
Spørgsmål 19 of 20
19. Spørgsmål
Kropssprog vejer ikke så tungt i den samlede kommunikation som det, du siger.
RigtigForkert -
Spørgsmål 20 of 20
20. Spørgsmål
Er stemmen vigtigere end kropssproget, når du taler i telefon med en kunde?
RigtigForkert
Når du er færdig med testen kan du klikke her for at komme videre