Test 8: Spørgeteknik
For at bestå denne prøve skal du have mindst 75% korrekte svar. Hvis du ikke består prøven, må du vente 2 minutter, før du kan forsøge at bestå prøven igen.
Quiz Summary
0 of 21 Spørgsmål completed
Spørgsmål:
Information
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Resultat
Resultat
0 of 21 Spørgsmål besvaret korrekt
Din prøvetid:
Tiden er gået
Du fik 0 ud af 0 point, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Kategorier
- Ikke kategoriseret 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- Aktuelle
- Review
- Besvaret
- Rigtig
- Forkert
-
Spørgsmål 1 of 21
1. Spørgsmål
I lektionens videoklip om spørgsmål præsenterer P.-H. Bergmann to overordnede typer spørgsmål. Hvilke?
RigtigForkert -
Spørgsmål 2 of 21
2. Spørgsmål
Hvad kendetegner et åbent spørgsmål?
RigtigForkert -
Spørgsmål 3 of 21
3. Spørgsmål
Hvornår bruger man tolkningsspørgsmål?
RigtigForkert -
Spørgsmål 4 of 21
4. Spørgsmål
Hvilken type spørgsmål er dette: “Hvordan lyder mit forslag i dine ører?”
RigtigForkert -
Spørgsmål 5 of 21
5. Spørgsmål
Hvad karakteriserer et lukket spørgsmål?
RigtigForkert -
Spørgsmål 6 of 21
6. Spørgsmål
Hvornår bruger man oftest åbne spørgsmål?
RigtigForkert -
Spørgsmål 7 of 21
7. Spørgsmål
Hvad karakteriserer et lukket spørgsmål?
RigtigForkert -
Spørgsmål 8 of 21
8. Spørgsmål
Hvad skal du være opmærksom på, når du bruger åbne spørgsmål? (flere mulige svar)
RigtigForkert -
Spørgsmål 9 of 21
9. Spørgsmål
I et kundemøde er det vigtigt, at du…
RigtigForkert -
Spørgsmål 10 of 21
10. Spørgsmål
Når en kunde har beskrevet sine ønsker, er det som sælger godt at stille ekstra spørgsmål:
RigtigForkert -
Spørgsmål 11 of 21
11. Spørgsmål
Du er i gang med at demonstrere produkter overfor en kunde. Hvad siger du til kunden?
RigtigForkert -
Spørgsmål 12 of 21
12. Spørgsmål
Hvor mange åbningsteknikker beskrives der i Nøglen til det gode salg?
RigtigForkert -
Spørgsmål 13 of 21
13. Spørgsmål
Er det godt at stille kunden så mange spørgsmål som muligt?
RigtigForkert -
Spørgsmål 14 of 21
14. Spørgsmål
Kort sagt, hvad går moderne salgsmetoder i al enkelthed ud på?
RigtigForkert -
Spørgsmål 15 of 21
15. Spørgsmål
Hvad skal du blandt andet sørge for, når du forbereder mødet med kunden?
RigtigForkert -
Spørgsmål 16 of 21
16. Spørgsmål
Lukkede spørgsmål kan med fordel bruges til at…
RigtigForkert -
Spørgsmål 17 of 21
17. Spørgsmål
Hvorfor er det vigtigt at stille kunden spørgsmål?
RigtigForkert -
Spørgsmål 18 of 21
18. Spørgsmål
Det er sjældent, at kunden selv kan beskrive sit behov – det er din opgave som sælger at finde ud af det sammen med kunden. Hvordan gør du det?
RigtigForkert -
Spørgsmål 19 of 21
19. Spørgsmål
Sælgeren skal ifølge Jens Ladegaard i videoklippet ”Lad dine spørgsmål gøre arbejdet”…
RigtigForkert -
Spørgsmål 20 of 21
20. Spørgsmål
Jens Ladegaard siger i videoklippet ”Lad dine spørgsmål gøre arbejdet”, at grunden til at flest sælgere hopper af sporet er:
RigtigForkert -
Spørgsmål 21 of 21
21. Spørgsmål
Hvad skal du være opmærksom på, når du bruger åbne spørgsmål? (flere mulige svar)
RigtigForkert
Når du er færdig med testen kan du klikke her for at komme videre