Test 9: Købsmotiver
For at bestå denne prøve skal du have mindst 75% korrekte svar. Hvis du ikke består prøven, må du vente 2 minutter, før du kan forsøge at bestå prøven igen.
Quiz Summary
0 of 28 Spørgsmål completed
Spørgsmål:
Information
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Resultat
Resultat
0 of 28 Spørgsmål besvaret korrekt
Din prøvetid:
Tiden er gået
Du fik 0 ud af 0 point, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Kategorier
- Ikke kategoriseret 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- Aktuelle
- Review
- Besvaret
- Rigtig
- Forkert
-
Spørgsmål 1 of 28
1. Spørgsmål
Hvorfor er kundens behov så afgørende?
RigtigForkert -
Spørgsmål 2 of 28
2. Spørgsmål
Salg handler dybest set om at bygge bro mellem…
RigtigForkert -
Spørgsmål 3 of 28
3. Spørgsmål
Til hvilken kategori hører købsmotivet “Sikkerhed” til?
RigtigForkert -
Spørgsmål 4 of 28
4. Spørgsmål
Købsmotiver er forskellige fra kunde til kunde. Det er udbyttet også. Hvordan forbereder du dig bedst på at tænke i kundens udbytte?
RigtigForkert -
Spørgsmål 5 of 28
5. Spørgsmål
Hvis man siger om en boremaskine, at den har en stærk motor. Er det så Fakta, Fordel eller Udbytte?
RigtigForkert -
Spørgsmål 6 of 28
6. Spørgsmål
Hvad siger Piet Hein?
RigtigForkert -
Spørgsmål 7 of 28
7. Spørgsmål
Hvorfor er det så vigtigt som sælger at lytte efter kunden i stedet for at blive ved med at sælge?
RigtigForkert -
Spørgsmål 8 of 28
8. Spørgsmål
En vigtig del af et kundemøde er at sælger …
RigtigForkert -
Spørgsmål 9 of 28
9. Spørgsmål
Hvad er mest vigtigt i et kundemøde?
RigtigForkert -
Spørgsmål 10 of 28
10. Spørgsmål
Under et kundemøde er der nogle interviewteknikker, som er vigtige at huske som sælger. Hvilke af følgende er det?
RigtigForkert -
Spørgsmål 11 of 28
11. Spørgsmål
Der er to vigtige elementer i salg. Det ene er kundens behov. Hvad er det andet element?
RigtigForkert -
Spørgsmål 12 of 28
12. Spørgsmål
Hvad opnår du som sælger ved at argumentere ud fra kundens købsmotiver?
RigtigForkert -
Spørgsmål 13 of 28
13. Spørgsmål
Mener du, at det er en god ide at præsentere en case, der minder om den branche din kunde tilhører?
RigtigForkert -
Spørgsmål 14 of 28
14. Spørgsmål
I videoklippet ”Vi kan ikke sælge nogen noget” påstår Jens Ladegaard, at vi ikke kan sælge nogen noget. Hvad mener han med det?
RigtigForkert -
Spørgsmål 15 of 28
15. Spørgsmål
Vi kan ikke sælge nogen noget, men vi kan derimod, med en god og positiv behandling, få dem til at ønske sig produktet og få lyst til at købe.
RigtigForkert -
Spørgsmål 16 of 28
16. Spørgsmål
Kort sagt, hvad går moderne salgsmetoder i al enkelthed ud på?
RigtigForkert -
Spørgsmål 17 of 28
17. Spørgsmål
Du er i gang med at demonstrere produkter over for en kunde. Hvad siger du til kunden?
RigtigForkert -
Spørgsmål 18 of 28
18. Spørgsmål
Du skal vise nogle produkter frem til en kunde. Hvad siger du til kunden?
RigtigForkert -
Spørgsmål 19 of 28
19. Spørgsmål
Hvilket af følgende udsagn er korrekt?
RigtigForkert -
Spørgsmål 20 of 28
20. Spørgsmål
Hvad kalder Jens Ladegaard også ”det personlige salg” i videoklippet ”Vi kan ikke sælge nogen noget”?
RigtigForkert -
Spørgsmål 21 of 28
21. Spørgsmål
I videoklippet ”Vi kan ikke sælge nogen noget” fortæller Jens Ladegaard, at en virksomhed kan have verdens bedste markedsføring, men hvis sælgerne i marken ikke agerer som de skal, så sker der noget – hvad?
RigtigForkert -
Spørgsmål 22 of 28
22. Spørgsmål
Jens Ladegaard sammenligner i videoklippet ”Vi kan ikke sælge nogen noget” sælgeren med en mejetærsker – hvorfor?
RigtigForkert -
Spørgsmål 23 of 28
23. Spørgsmål
I videoklippet ”Hvorfor skal kunden købe hos dig” sælger Jens Ladegaard en sprittusch ved at…
RigtigForkert -
Spørgsmål 24 of 28
24. Spørgsmål
Hvad er den første forudsætning for at få kunden til at købe dit produkt?
RigtigForkert -
Spørgsmål 25 of 28
25. Spørgsmål
I videoklippet ”FFU og købsmotiver” fortæller Jens Ladegaard, hvordan du kan forvandle kundens behov til et ønske hos kunden om at købe dit produkt – hvordan?
RigtigForkert -
Spørgsmål 26 of 28
26. Spørgsmål
Hvilken fejl begår elektrikeren i den historie, som Jens Ladegaard fortæller i videoklippet ”FFU og købsmotiver”?
RigtigForkert -
Spørgsmål 27 of 28
27. Spørgsmål
I videoklippet ”FFU og købsmotiver” siger Jens Ladegaard, at vi træffer langt de fleste beslutninger på baggrund af…
RigtigForkert -
Spørgsmål 28 of 28
28. Spørgsmål
I et af lektionens videoklip sammenligner Jens Ladegaard salget med… ja med hvad?
RigtigForkert
Når du er færdig med testen kan du klikke her for at komme videre